הנשק החדש של המותג הפרטי

טרנד הבריאות מחייב מותגים לרענן דפוסי חשיבה. הצרכנים צמאים למוצרים בריאים, ומחפשים מותגים שמספקים מידע אמין ושקוף. התפתחויות חשובה בתחום מגיעה מאירופה: מערכת הסימון התזונתי Nutri-Score, שמציגה על אריזת מוצרים את ערכם התזונתי, לפי חמש קטגוריות המחולקות לצבעים, מירוק (A) למוצרים בריאים, עד אדום (E) למוצרים פחות בריאים.
סימון תזונתי עשוי להתגלות כיתרון תחרותי של מותגים פרטיים, שמסתגלים לשינויים מהר יותר ממותגים מסורתיים. רשתות קמעונאיות בצרפת, בלגיה וספרד, למשל, כבר מסמנות את המותג הפרטי שלהם באמצעות Nutri-Score, על מנת לייצר בידול ממתחרים וממותגים מסורתיים. זה מאפשר להן להרוויח נקודות על אמינות ושקיפות, ולנצל אותן ליצירת נאמנות ולהגדלת המכירות.
אז מה יותר חשוב לצרכן, הבריאות או לוגו מוכר על האריזה? 

https://www.traceone.com/en/blog/nutri-score-grocery-leaders-nourish-consumers-with-nutritional-data/