מוצרי מים בימינו לא יכולים להיות פשוט צלולים, טעימים או ""מהרי האלפים"". הצרכנים מצפים ליותר, ושואלים שאלות כמו – מה המים האלו תורמים לי? איזו סיבה יש לי להכניס אותם לגוף? הם מצפים מהמים להזריק להם אנרגיה, לספק רכיבים חיוניים למערכת העיכול, ובאופן כללי להפיק תועלת ממשקאות טעימים (ורצוי גם שיצטלמו יפה, בשביל האינסטגרם).
המותגים הפרטיים נותנים לכך מענה בדרכים שונות. קחו למשל את קטגוריית המיצים המקוררים: הצרכנים מחפשים רכיבים פונקציונליים, כמו חלבון, ויטמינים ותוספים טבעיים לחיזוק האנרגיה והמערכת החיסונית. לכן טעמים כמו ג'ינג'ר, מנגו ופסיפלורה, הנחשבים לבריאים, זוכים לפופולריות. גם בקטגוריות כמו תה או משקאות קפה מוכן, המותגים הפרטיים הולכים ומתמקדים ביתרונות בריאותיים, כדי למשוך צרכנים.
.
ועל מה אתם חושבים כשאתם קונים מים?