על גלידה מטוגנת, ומותג שיודע לחזק את הקשר ללקוח

רשת הסופרמרקטים האמריקאית Publix מחזקת את מערכות היחסים עם הצרכנים בעזרת שיתוף ומעורבות בבחירת המוצרים והטעמים שהיו רוצים לראות על המדף.

 

הרשת השיקה לאחרונה שמונה טעמי גלידה ייחודיים במסגרת המותג הפרטי שלה, כגון פאי חמאת בוטנים, גלידה מטוגנת בטעם דבש קינמון, תפוח-טופי-קראנץ', בננה קינמון וקרמל מלוח ועוד.

 

הרשת מזמינה את לקוחותיה להשתתף בהצבעה אונליין, שתקבע אילו מהטעמים יחזרו למדפי הרשת גם בשנה הבאה.

 

במהלך זה הרשת משיגה מספר דברים: חשיפה ומודעות לטעמים החדשים, רצון להתנסות, להצביע ולהשפיע, הגברת מעורבות הצרכנים בבחירה, חיזוק התדמית של מותג חדשני ומקורי, וחיזוק הקשר האישי עם הלקוחות.

 

בסופו של דבר, כולנו אוהבים ששואלים לדעתנו, שמקשיבים לנו – ובטח שמחים על הזכות להשפיע.