5 מגמות בעיצוב אריזות של מותגים פרטיים

המוצרים של מותגים מסורתיים, כידוע, לרוב זהים זה לזה. מותגים פרטיים, לעומת זאת, מתמקדים בחדשנות ובידול, גם באמצעות עיצוב האריזה. מחקר חדש מצביע על 5 מגמות אריזה שכדאי להכיר – 


1. פשטות – מעבירה מסר ממוקד, שבולט על המדף.


2. צבע אחיד – משפר את ההיכרות עם המותג.


3. תמונות – יוצרות קשר בין המותג לצרכן, בדומה לקשר בין משפיענים ועוקבים באינסטגרם. 


4. אישיות – נוצרת גם בזכות האריזה. כיום פחות מחקים עיצוב של מותגים מוכרים. 


5. כיתוב – גדול ובולט מעביר מסר ברור, ודורש מהצרכן להביט. 


יש לכם טיפים נוספים בנושא אריזה? שתפו אותנו