3 דרכים לחיזוק האמון במותג הפרטי

מותגים פרטיים אמנם כבר לא נתפסים כזולים או בסיסיים, אך רק 23% מהצרכנים סומכים עליהם לחלוטין. איך אפשר לשנות זאת?
1. שקיפות – הצהרות בנושאי רכיבים, אלרגנים, בטיחות, או שיתוף חוות דעת של צרכנים אונליין – כל אלו מעידים על יושרה, ומדגישים את מאמצי המותג לשפר את חווית הלקוח.
2. הדרכה – סרטוני הדגמה ואופן שימוש. צרכנים מאמינים יותר למותגים שמספרים על המוצרים שלהם. זה מסייע להכיר את המוצרים לעומק, ועשוי לבדל את המותג ולחזק את האמון בו.
3. חדשנות – צרכנים מוכנים להתנסות, אך כדי שיקנו שוב, המוצר צריך להתעלות על הציפיות שלהם. השקעה בחדשנות יוצרת העדפה חזקה למותג, ויכולה לסייע רבות בבניית אמון ויצירת נאמנות לטווח ארוך.
מכירים דרכים נוספות לשפר את האמון במותג הפרטי? בואו נדבר על זה בתגובות 

https://www.traceone.com/en/blog/how-to-build-and-maintain-consumer-trust-in-private-label/