THE CHALLENGER BRAND

Branded

המותג הפרטי מסרב לעצור. הסיפור של המותג הפרטי לא נגמר בחנויות. הוא רק מתחיל בהן. היעד הבא: איקומרס. 


כ-3% מהמכירות אונליין כיום הן של מותגים פרטיים, לעומת 1.3% רק לפני שנתיים. בקטגוריות כמו מוצרי ניקיון ומוצרים לתינוק, המכירות צמחו פי 2 ואפילו פי 3. 


הקמעונאים מגבירים נוכחות אונליין כדי לתת פייט לאמזון, אך הצלחתם נובעת בינתיים בעיקר ממכירת מותגים מסורתיים. במקביל, הרשתות ממשיכות להשקיע במותג הפרטי, כאשר וולמארט מובילה את התחום עם כ-48% מכלל מכירות המותג הפרטי. 


בשורה התחתונה: הצרכן אומר את דברו. הוא פחות נאמן למותגים, וזה זולג בהדרגה גם לאינטרנט. המותגים המסורתיים עדיין מובילים במסחר האלקטרוני, השאלה היא לכמה זמן. 


האם אנחנו בדרך למהפך?