תחום הניקיון הוא הפחות "סקסי" ברשתות דראגסטור. מוצרי ניקיון הם מוצרים פונקציונליים ש"צריך", המעורבות הצרכנים בקנייתם נמוכה יותר, והציפיה היא בעיקר שיעשו את עבודתם.
לקראת ההשקה, הוחלט כי מיתוג מוצרי ניקיון תחת "לייף" עלול לפגוע במוצרי האיפור והתרופות. לאחר תהליך מעמיק, הגענו לשם מותג עצמאי לגמרי, ולסדרה בעלת שפה רעננה, בולטת ואחידה על המדף – Sunday. כמו "לייף", מדובר במוצרי ניקיון קלילים ונעימים לעין, תחת מותג פרטי נוסף מבית סופר-פארם.