סיכוי וסיכון: הקהל החדש של המותג הפרטי בארה"ב

מותגים פרטיים עשויים לספק פתרון מושלם לצרכנים אמריקאים הנעזרים בתלושי מזון, שלרוב לא יכולים להרשות לעצמם לקנות באינטרנט, בשל עלויות נלוות כגון עמלות ודמי משלוח.

 

מבין הצרכנים שמקבלים תלושי מזון, פחות מ-5% עורכים קניות באינטרנט. אולם ארה"ב משקיעה מיליוני דולרים, על מנת לעודד קמעונאים לאפשר תשלום אונליין באמצעות תלושי מזון. מותגים פרטיים יכולים למלא תפקיד מרכזי במשיכת הצרכנים הללו לזירה הדיגיטלית, בתנאי שקמעונאים ימנפו נכון את הפלטפורמות שלהם, ישפרו את הטכנולוגיה הקיימת, ויציעו שירותים כגון 'קנייה אונליין ואיסוף בחנות'.

 

מצד שני, קריצה לקהל 'נזקק' עלולה לקבע את מעמדם של מותגים פרטיים כחלופה זולה למותגים המסורתיים. מה דעתכם?