4 דרכים לענות על ציפיות הצרכן ב-2021

המותג הפרטי אמנם התחזק בתקופת הקורונה, אך רשתות שרוצות שזה יימשך, צריכות להציע יותר ממחיר זול יותר. רק מותגים שיספקו ערך אמיתי, יוכלו לשרוד ולשגשג. אז איך עומדים בציפיות הצרכן ב-2021?

 

1. להיות תמיד מחוברים. תשובה מהירה תוך עד 24 שעות, ורצוי הרבה קודם לכן, לכל בעיה.

 

2. לפעול בכמה ערוצים. הצרכנים כיום דורשים חוויה אחידה וחלקה בערוצים השונים, מהחנות עד האונליין.

 

3. התאמה אישית, בעיקר אונליין. הצרכנים מצפים שהגלישה תענה על הצרכים וההעדפות שלהם, למשל דרך המלצות.

 

4. יותר אפשרויות תשלום. התשלום חייב להיות חלק וקל, ולכלול את כל אפשרויות התשלום המועדפות על הצרכנים שלכם. גמישות היא מילת המפתח.

 

ציפיות הצרכנים השתנו דרמטית עם השנים, וכיום גבוהות במיוחד. צריך לעבוד קשה כדי לעמוד בהן, אבל זה אפשרי. זה הזמן להגביר קצב, או להיזרק בצד הדרך.