10 דברים שהקורונה לימדה אותנו על המותג הפרטי

הקורונה פגעה בכולם? לא ממש. למותגים הפרטיים המגיפה דווקא נתנה דחיפה נוספת.

1. המותג הפרטי צמח לפני הקורונה, ומאז פרוץ המגיפה רק ממשיך להתחזק

2. קמעונאים משקיעים יותר במותגים פרטיים, שחלקם צומחים מהר יותר ממותגים מסורתיים

3. בריאות ושקיפות הן חוזקות של מותגים פרטיים בעיני הצרכנים

4. להצלחה תרמו גם מחסור בהיצע של מותגים מסורתיים, ורצון צרכני "לנסות משהו חדש"

5. בתקופות של אי-ודאות, הצרכנים סומכים על הקמעונאי, שיבחר עבורם את המוצר הטוב ביותר, כולל מידע נרחב על גבי האריזות

6. זה לא המחיר, זו האיכות: שני-שלישים מהצרכנים חושבים שמותגים פרטיים איכותיים לא פחות ממותגים מסורתיים

7. הערוץ החזק ביותר לפיתוח מותגים פרטיים הוא מוצרי מזון

8. הצרכנים המובילים של מותגים פרטיים הם דור ה-X וה-Y

9. המותג הפרטי הופך בהדרגה לחלק מעצם המיתוג של רשתות קמעונאיות

10. זהירות: מותג פרטי כושל עלול לפגוע בחברה (ע"ע אמזון והניסיון של 365 Everyday Value).

לקריאה נוספת לחצו כאן