טסקו חתכה את הפלסטיק מחג המולד

רשת טסקו הבריטית צמצמה את השימוש בפלסטיק בכ-20 מיליון פריטים של המותג הפרטי שלה, שנמכרו בחג המולד – מקרקרים וקינוחים עד כרטיסי מתנה, נורות, נייר אריזה ונצנצים. אריזות הפלסטיק החד-פעמיות הוחלפו בעיקר באריזות קרטון שניתן למחזר.

מחקר של טסקו הראה כי 74% מהצרכנים חושבים על הסביבה בקבלת החלטות קנייה – עלייה שנתית חדה של 36%. הרשת פועלת לצמצום השימוש בפלסטיק, ולסייע לצרכנים לקנות ולחגוג באופן ידידותי יותר לסביבה. אסטרטגיית האריזה שלה נקראת "4Rs" (ראשי תיבות – Remove, Reduce, Reuse, Recycle). ובתרגום חופשי: לוותר איפה שאפשר, לצמצם איפה שאי-אפשר, להשתמש שוב יותר, ולמחזר מה שנשאר.