אמון הצרכן – האתגר הגדול של 2021

אמון הצרכן ספג טלטלה בשנה החולפת. לא מעט צרכנים התאכזבו לגלות מדפים ריקים בסופרמרקטים הקבועים ו/או בהזמנות האון-ליין ועברו לחנויות אחרות או למוצרים אחרים. איך זוכים בהם בחזרה?

למותגים פרטיים חשוב במיוחד להשיב את אמון הצרכן, כמרכיב מרכזי בבניית נאמנות, שלעיתים משליך גם על האמון ברשת. יש כאן אתגר לצד הזדמנות: הצרכנים מחפשים ערך ונוחות, ופתוחים יותר להתנסות במותגים וערוצי מכירה שונים. אך עליהם להרגיש בטוחים. מחיר נמוך לא יספיק, דרושה כאן גישה הוליסטית.

מותגים פרטיים חייבים להציג מסר, מיתוג ועיצוב חזקים, בכל טווח המחירים והמוצרים. עליהם להראות שביכולתם לפתור בעיות במהירות, ולסייע לצרכן להתגמש במותג, באריזה או בטעם, מבלי שירגיש כי מדובר בפשרה בגלל מגבלות תקציב. המותג הפרטי חייב להפוך לחלופה שהצרכן רוצה, ולא למשהו שהסכים להתפשר עליו. הדרך לשם עוברת ביושרה, שקיפות, ויכולת התאוששות.