
המוצרים של מותגים מסורתיים, כידוע, לרוב זהים זה לזה. מותגים פרטיים, לעומת זאת, מתמקדים בחדשנות ובידול, גם באמצעות עיצוב האריזה. מחקר חדש מצביע על 5 מגמות אריזה שכדאי להכיר –
1. פשטות – מעבירה מסר ממוקד, שבולט על המדף.
2. צבע אחיד – משפר את ההיכרות עם המותג.
3. תמונות – יוצרות קשר בין המותג לצרכן, בדומה לקשר בין משפיענים ועוקבים באינסטגרם.
4. אישיות – נוצרת גם בזכות האריזה. כיום פחות מחקים עיצוב של מותגים מוכרים.
5. כיתוב – גדול ובולט מעביר מסר ברור, ודורש מהצרכן להביט.
יש לכם טיפים נוספים בנושא אריזה? שתפו אותנו