קמעונאים השקיעו רבות בנכסים הדיגיטליים בשנה החולפת, כמענה לביקוש בזמן הקורונה. כעת, עליהם למנף זאת כדי להגביר עניין ולהגדיל את מכירות המותג הפרטי:
1. תצוגה מועדפת – הלקוח מחפש מוצר? הציגו בראש התוצאות מוצרים של המותג הפרטי, כדי להגביר חשיפה ולהגדיל מכירות.
2. התאמה אישית – מבצעים, קופונים ומוצרים משלימים/ איסוף הדאטה בזמן המגיפה, מאפשר לחברות להתאים אותם אישית לצרכן.
3. בריאות ולייפסטייל – ניתן ליצור חווית לקוח ייחודית ומרגשת, למשל בהצגת תפריט ומתכונים בהתאמה אישית בהתאם למצרכים שקנה ולצרף המלצה למוצרי המותג הפרטי.
4. כלי אונליין – רשתות יכולות להיעזר בשורה של כלים לבניית קשרים עם הצרכן, בעזרת תוכן רלוונטי. זה יגביר את אמון הצרכן, ויאפשר לקדם בהמשך עוד ועוד מוצרים של המותג הפרטי.