
הניו-מדיה משחקת בימינו תפקיד מרכזי בקשר שבין מותגים לקהלי היעד. ועם זאת, מעט מדי מותגים פרטיים מפגינים נוכחות מקורית או מעניינת באינסטגרם, למשל.
החדשות הטובות: זה הולך ומשתנה. קחו למשל את המותג Prince & Spring של Boxed, שפתח עמוד (PrinceandSpring@) שנעזר בפיצ'רים שונים כדי להעביר מסר מושך יותר, ליצור קשר רגשי עם גולשים, ולספק להם חוויה ייחודית וערך מוסף אמיתי.
איך? למשל, באמצעות הנחות ומבצעים המוצגים באופן אסתטי ומקורי; מתכונים והגרלות, שזוכים בקביעות ליותר אנגייג'מנט; ושימוש נכון בהאשטאגים. פוסטים עם #StellarHour, לדוגמה, כוללים מתכונים לקוקטיילים עם משקה של המותג, ומושכים יותר עניין בקביעות. קל להבין למה: הם רלוונטיים, שימושיים – וכיפיים.
ראיתם מותג פרטי שמבין ניו-מדיה? שתפו אותנו גם