איך לתמחר מותג פרטי?

כמעט 90% מהצרכנים סומכים על מותגים פרטיים, כפי שהם סומכים על מותגים מסורתיים. עובדה זו חוזרת ועולה במחקרים בשנים האחרונות. משבר הקורונה הפך את הזמינות לחשובה יותר ממיתוג, כך שמותגים פרטיים שזמינותם בשליטת הקמעונאי צפויים להמשיך להתחזק בעולם שאחרי המגיפה.

 

אך באיזה מחיר? על מנת לתמחר באופן מדויק, קמעונאים צריכים לשאול 3 שאלות עיקריות: 

 

1. מה מטרת המותג? להציע מחיר טוב או חלופה ייחודית? 

 

2. מהי אסטרטגיית תמחור המותג ללקוח הסופי? חשוב להיות אחידים לאורך קווי המוצרים השונים

 

3. מהו בסיס ההשוואה, מותגים פרטיים או מסורתיים? 

 

אסטרטגיית התמחור נקבעת בימינו גם באמצעות כלים המבוססים על בינה מלאכותית. אין ספק, הולך להיות מעניין ב-2021.

 

לקריאה נוספת לחצו כאן